Resurssiviisas Owl-alusta on skaalautuva, pilvipohjainen IoT-alusta, jonka avulla laitteet voivat muodostaa turvallisen yhteyden ja vaihtaa tietoja reaaliajassa. Resurssiviisas alusta tuotantosi ja operaatioidesi digitalisointiin. Kerää, analysoi ja hyödynnä dataa päätöksissäsi. Hyödynnä AI-ratkaisuja ennakoinnissa. Saavuta 360° näkymä tuotannostasi Owl-alustamme avulla.
Oletko kohdannut ongelman, johon tarvit datan keruun, automaatiorajapinnan tai ohjelmistokehityksen asiantuntijaa? Autamme tunnistamaan kehityskohteet, laatimaan yhteistyössä toimintasuunnitelman liiketoimintanne hyödyksi. Auditointimme varmistavat, että järjestelmänne ovat tehokkaita ja turvallisia sekä laativat selkeät kehitysehdotukset jatkoon.
Suunnittelemme ja toteutamme myös juuri teidän tarpeisiinne sopivia ohjelmistoratkaisuja. Pyrimme aina löytämään juuri sinun yrityksellesi parhaan ratkaisun, joka vastaa tarpeitanne ja tukee tavoitteitanne mahdollisimman hyvin. Räätälöidyssä ohjelmistokehityksessä voimme toteuttaa ratkaisun joko Owl-alustallamme tai täysin räätälöidyllä ohjelmistokehityksellä.
Laitteiden (IoT, älykkäät koneet) ja järjestelmien (pilvipalvelut) integrointi on erityisosaamistamme. Integraatiot ovat keskeisessä roolissa tiedon tehokkaassa kulussa organisaation sisällä.
Meillä on kokemusta useista eri toimialoista ja olemme asiakkaillemme usein täyden palvelun ohjelmistotalo. Tällöin vastaamme kaikesta – palvelinten ylläpidosta ohjelmistokehitykseen ja prosessien kehittämiseen.
Haluatko, että järjestelmäsi pysyvät käytettävinä ja ajantasaisina?
Pidämme huolen siitä, että järjestelmänne pysyvät ajan tasalla ja tukevat liiketoimintaanne tehokkaasti. Pienkehitys on pitkäjänteistä ja systemaattista jatkokehittämistä, millä hallinnoidaan tuotteen tai palvelun elinkaarta. Varsinaisen projektin jälkeen voidaan arvioida, onko pienkehitykselle mahdollinen tarve. Tällainen kehitys on jatkuvaa parantamista, kokeiluja ja käytettävyysselvityksiä.
Kehittämillemme järjestelmille tarjoamme myös palvelutasosopimusta (SLA). Siinä määritellään muun muassa vasteajat, joita asiakas voi odottaa, sekä miten suorituskykyä mitataan. SLA voi sisältää myös palvelun saatavuuden ja ajan palvelun saatavuuden palautumiseen huoltokatkojen jälkeen. Keskeiset suorituskykyindikaattorit (KPI) ovat mittayksiköitä, jotka määrittävät sen, kuinka hyvin tiimi toimii sovittujen standardien mukaisesti. Kyseiset indikaattorit sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Tuotannon hyödyt käyttöön 12 viikossa alustamme avulla tai täyden palvelun ohjelmistotuotanto suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon. Oli sitten kyseessä tiedon keräämisen ja hyödyntämisen hanke, ohjelmisto- tai automaatio-osaamista vaativa projekti tai hetkellinen konsultointi. Ota yhteyttä, niin jutellaan!