Autamme teollisuuden ja teknisen tukkukaupan yrityksiä keräämään, analysoimaan ja hyödyntämään tietoa. Erityisosaamistamme on erilaisten fyysisten laitteiden, teollisuusautomaation, mittareiden ja antureiden tuottaman tiedon hyödyntäminen ja visualisointi. Konkreettisia hyötyjä voivat olla esimerkiksi ennakoiva huolto, automaattinen laadunvarmistus tai tuotannon tehokkuuden seurattavuus.
Toimimme yhteistyössä automaatioratkaisujen ja laitevalmistajien kanssa, joten voimme tarjota kattavia ja edistyksellisiä ratkaisuja, jotka vastaavat digitalisoituvan teollisuuden tarpeisiin ja edistävät liiketoimintasi kasvua.
Onko yrityksessä oleva tieto hyödynnettävissä kehittämiseen, johtamiseen ja ennakointiin?
Trineria Industrial Platform on ketterästi skaalautuva teollisen internetin alusta, jolla yrityksesi ihmiset, järjestelmät ja laitteet saadaan kommunikoimaan keskenään helpommin ja reaaliajassa. Alustalla voidaan yhdistää erilaisia järjestelmiä, tuotantokoneita ja muita laitteita sekä kerätä, analysoida ja visualisoida tietoa.
Käyttökohteita ovat esimerkiksi:
Pyrimme aina löytämään juuri sinun yrityksellesi parhaan ratkaisun, joka vastaa tarpeitanne ja tukee tavoitteitanne mahdollisimman hyvin. Voimme toteuttaa ratkaisun joko Trineria Industrial Platform -alustalla, räätälöidyllä ohjelmistokehityksellä tai näiden kahden yhdistelmällä.
Laitteiden (IoT, älykkäät koneet) ja järjestelmien (pilvipalvelut) integrointi on erityisosaamistamme. Integraatiot ovat keskeisessä roolissa tiedon tehokkaassa kulussa organisaation sisällä.
Meillä on kokemusta useista eri toimialoista, ja olemme asiakkaillemme usein täyden palvelun ohjelmistotalo. Tällöin vastaamme kaikesta – palvelinten ylläpidosta ohjelmistokehitykseen ja prosessien kehittämiseen.
Haluatko, että järjestelmäsi pysyvät käytettävinä ja ajantasaisina?
Pienkehitys on pitkäjänteistä ja systemaattista jatkokehittämistä, millä hallinnoidaan tuotteen tai palvelun elinkaarta. Varsinaisen projektin jälkeen voidaan arvioida, onko pienkehitykselle mahdollinen tarve. Tällainen kehitys on jatkuvaa parantamista, kokeiluja ja käytettävyysselvityksiä.
Kehittämillemme järjestelmille tarjoamme myös palvelutasosopimusta (SLA). Siinä määritellään muun muassa vasteajat, joita asiakas voi odottaa, sekä miten suorituskykyä mitataan. SLA voi sisältää myös palvelun saatavuuden ja ajan palvelun saatavuuden palautumiseen huoltokatkojen jälkeen. Keskeiset suorituskykyindikaattorit (KPI) ovat mittayksiköitä, jotka määrittävät sen, kuinka hyvin tiimi toimii sovittujen standardien mukaisesti. Kyseiset indikaattorit sovitaan aina yhdessä asiakkaan kanssa.
Roolimme projektissasi voi olla täyden palvelun ohjelmistotuotanto suunnittelusta toteutukseen ja ylläpitoon, hetkellinen konsultointi – tai jotain siltä väliltä. Ota yhteyttä, niin jutellaan!