Lisäfokusta erinomaisen asiakaskokemuksen ja -arvon luomiseen

Nadia Sabour on liittynyt Trinerian tiimiin myynti- ja markkinointijohtajana (CSMO).

Nadia on tullut mukaan Trinerian joukkoon auttamaan myynnin ja markkinoinnin prosessien ja käytäntöjen kehittämisessä eteenpäin. Hänen tavoitteenaan on edistää asiakaskeskeistä ja arvopohjaista ajattelua kaikessa, mitä Trineria tekee, niin sisäisesti kuin ulkoisestikin. Nadia odottaa innolla yhteistyötä asiakkaiden ja kumppaneiden kanssa, jotka haluavat hyödyntää Teollisuus 4.0:n mahdollisuuksia.

Uusi CSMO:mme pitää työskentelystä motivoituneiden ja fiksujen kollegoiden ja asiakkaiden kanssa. Hän uskoo, että oikeanlaisten kysymysten esittäminen ja keskittyminen vastausten kuuntelemiseen ovat avaimia parhaiden ratkaisujen löytämiseen yhdessä.

Nadialla on kokemusta sekä yksityiseltä että julkiselta sektorilta liiketoiminnan kehittämisen, myynnin, markkinoinnin, viestinnän ja tutkimuksen parista. Ennen siirtymistään Trinerialle hän työskenteli asiakasrajapinnassa teollisuuden digitalisaatioon keskittyneessä ohjelmistoyrityksessä. Päästyään tutustumaan eri teollisuudenaloihin ja niiden yrityksiin hän pitää etuoikeutena nähdä yritysten toimintaa läheltä ja niiden sisältä käsin. Hän on vakuuttunut, että avoin ja rehellinen vuoropuhelu asiakkaiden kanssa heidän kehittämistarpeistaan on keskeistä uusien toiminta- ja työskentelytapojen löytämisessä.

Vapaa-ajallaan Nadia nauttii valokuvauksesta, lukemisesta, käsitöistä, viherpeukaloinnista ja matkustelusta saadakseen uusia näkökulmia. Hän suhtautuu uteliaasti kaikkeen A:sta Ö:hön ja pyrkii oppimaan jotain uutta – kuinka pientä tahansa – joka päivä. Nadia sanoo, ettei hänellä varsinaisesti ole yhtä elämää ohjaavaa mottoa. Jos sellainen kuitenkin pitäisi valita, se olisi ehdottomasti: ”Ole oma itsesi, kaikki muut ovat jo varattuja.”

 

Jaa:

Lisää artikkeleita